Young girl, I'll be right here when your world starts to fall ..

Puh, nu är jag färdig fixad, kvart över åtta skuttade jag lagom piggt upp från sängen. Jag har varit så trött den senaste tiden, speciellt på morgonen, jag är helt lealös. Så att sova till kvart över åtta vet jag inte senast jag gjorde, eller, eh jo, helgen ;p. Eller, gjorde jag det? :s.
Efter jag gått upp gick jag direkt in i duschen och använder loreals schampo och inpackning, det förtjänar mitt hår. Efter duschen smörjde jag in mig i aco krämen jag handla i Ullared, längesedan jag hade den, den är så härlig och går in jättefort, men det återfukat ändå, för man känner att den inte är så "tunn" som många andra är.. Och så noppade jag ögonbrynen för en stund sen, känns med som att det var längesen, så nu känner jag mig bra.

Igår skulle jag besökt mormor, istället hamnade jag på ståupp, fan det var skoj, och vilket fint ställe! Det är varje onsdag så man vet inte vart man är nästa vecka.. Sangria hade dom också, det såg riktigt gott ut. Men Fanta duger gott när man festar till det, haha.

Hade tänkt måla min spegel, en ram och ringa något litet samtal (förhoppingsvis litet) och hälsa på mormor idag. Senare ska jag träffa Carru! Funderar på om jag ska slänga in en maskin tvätt, slå upp en skål cocco pops med en eller två thekakor, och njuta lite av att vara hemma. Vi har sovit hos älskling ända sen Lördags, så inatt sov jag nog extra gott.. Fast jag har träningsvärk i en arm, vad har jag gjort? Lyft tunga pärmar igår eller? Och ta ner spegeln måla den, men jag vet bara inte det där med färger... Och sen måste man göra rent penslen... Det gör man med lacknafta? Och det kan börja brinna av sig själv? Så jag är lite skeptisk hur jag ska göra. Efter lunch om inget annat dykt upp, host, så går jag till mormor, eller så kanske jag ska bjuda hit henne? Hon dessutom sånt med penslar...

Sen fick jag en check igen för någon dag sedan, inte nära vad det stod för siffror senast, men det räcker iallafall en bit på vägen. Igår tänkte jag flytta pengar konton emellan, men lönen har tydligen inte kommit, iallafall inte den stora lönen. Mitt konto känns ekande tomt. Detta är värsta på länge faktist.

Nú är jag svin hunrig, så lite frukost får det iallafall bli.



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0