Tell the world that'll come home

Sådärja. Måndag morgon! Herregud, Måndag!? Har några grejer jag ska göra idag, och få fixade. Likabra att göra det redan nu, så är det gjort.. Har iallafall en tråååkig grej att göra, något som tar miog emot. Men JAG vill inte hamna i trubbel. Men det andra jag har att göra är lugnt.

Vaknade 9.04 enligt älsklings klocka, det var bara att hoppa upp och springa ner snabbt och ta och starta telefonerna, som tur är stämmer hans klocka inte riktigt ...

Sovit så himla gott inatt, duschade igår, och här hemma hos Jonas bäddade vi rent, så täcket här och kuddarna och allt, ah härligt! Kanske dax nu att ta tag i grejerna, bara att beta av liksom. Funderar på om jag ska skriva en lista så jag inte glömmer något...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0