Sommartid

Uh, vad jag är trött, är så seg i ögonen att det knappt är sant, men det är sant. Sanningen är att jag kollade på "the last song" och den sista timmen grät jag som ett barn. Det behövdes inte vara alltför sorligt för mig att släppa några, eller vänta ett helt vattenfall tårar. Haha. Det blev så pass att jag fick gå och hämta en toarulle. Tur att jag är ensam.... Jonas förstår inte det med att gråta till en film.

Iallafall. Igår jobbade jag, på kvällen la jag mig halft i älsklings knä i soffan, kvart i tio somnade jag och sov till halv åtta då jag vaknade av mig själv. Vaddå behöva sova ut? Så skönt! Älskling gick på ett nattpass som vakt för 9 minuter sedan, och ska pågå fram tills fyra inatt. Eller ja, fem?! Inatt är det dax att flytta fram klockan nämnligen...

Idag var det jobb igen. Tror nog att det är den snällaste och trevligaste kunden vi haft, någonsin. Iallafall som jag träffat på! När vi var klara och tackat för oss sprang jag in på jc och handlade en supersöt tröja.. På rea, så det kunde ju inte bli bättre. Var hemma och klara vid halv tre. Så då hämtade älskling mig. Kom hem till honom, slappade i solen ute på träterassen, sen blev det mat och därefter gick vi en runda i reckan. Reckan är oxies recklamations område (stavning?!). Typ ett fridlyst område, fast det är nog inte fridlyst. Man var alltid där när man var liten iallafall. Så det var mysigt att gå där en runda.

Sen kom vi hem här hos Jonas då filmen började kl. 9 och strax efter tio begav han sig.. Hade väl tänkt hoppa in i sängen snart. Ser fram emot att bli lite pussad på inatt och en svalkropp (dödkropp? hope not!) som kryper ner brevid mig. Japp, snart blir det sängen!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0