Morgonstund med guld i mun?

Jag har faktiskt själv också lite svårt för att förstå varför jag är uppe nu redan. Men min plan är; -svara på mail och äta frukost, och för en-gångs-skull ta med mackor bredda till lunch. Fast jag hade nog inte tänkt stanna så länge idag .. Idag ska jag iallafall jobba på Prenad. Börjar runt åtta, det är lite flex kan man väl säga, eftersom jag får betalt för de timmar som jag är där så ..

Dagens frukost blir coccopops och en macka är väl vettigt också. Senare idag verkar det bli skogen, skoj. När jag och älskling var iväg i förrgår eller när det var, och vi gick i reckan, ah, vilken tystnad! Det är så härligt att inte höra någonting förutom fågelkvitter och brus i träden.

Nej, det finns en verklighet, och i den måste man jobba för att överleva.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0