Jag har fyllt ut mina dagar, gjort allt man ska

För någon kväll sedan så kom jag på vad jag ska göra. En lista på alla drömmar/saker man vill göra.
Ska jag börja smygberätta?



-En A5, jag har redan börjat bygga på en, på Audis hemsida. Den slutade på 411.00 och då hade jag bara valt vilken modell, motor och färg. Alltså ingenting på insidan... Gäller att börja spara nu då! (;

-Thailand igen, denna gången en lång resa, dröm-mässigt vill jag kanske... 3 månader? Fan vad underbart. Kombinerar den gärna med Malaysia.

-En högtalare från B&O, den är galet snygg och ännu mer galet dyr!

-En impuls resa!

-Ett jobb som funkar för mig i längden = fast jobb året runt.

-Lägenhet efter långresan :).

-Ta en weekend någonstans. London vore trevligt.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0