It takes two to tango!

Idag har gått bra, träffade Jörgen kl. 8.10 på hans kontor. Sen vid halv tio ungefär var vi så gott som klara.. Nu har jag två scheman på min dator... Dock inte länkade än, det visste inte google hur man gjorde. Sen hämtade jag mamma & pappa och vi körde till Ikea och åt frukost, sen hämtade vi farmor vid tåget, körde hem en liten stund, körde in till stan, lyssnade på konserthuset på en general repetion (?). Därefter körde vi och hämtade mormor och sen hem till oss för soppa/gryta och kagor! Efter Thailands tittande på bilder för både farmor och mormors del var klockan dax att köra hem de båda, mormor hem och farmor till tåget. Så dagen har verkligen rullat på! Inte haft en enda lugn stund känns det som.

Invigt mina super söta skor med idag, kallt, men kommer inte våren får väl jag komma med den! Ja, igår när jag träffade Carro efter jobb så hamnade vi an någon anledning på mobilia.... Och jag hade en dusch dag, så jag såg min chans. Haha, av allt jag provade så vart det enda som följde med mig, det som jag tog först i butiken, skorna. Och så innan mobilia så åt vi äntligen glass på lilla glassfabriken! Mums.

Igår på frukosten på Prenad så åt jag någon sylt på p... Jag har inte ätit sån frukt innan, ah, vad hette den nu... Inte plommon och inte persika, men något i den stilen... Kan det vara fikon? Ja, något sånt konstigt. Fick mig iallafall att tänka på när vi åt alla våra rätter på The Lodge, då hade vi en sylt som smakade nästa likadant. Så gott, fick mig att verkligen sukta efter sån mat... Ah, lyx.

Imorgon är en luuuuugn dag, inget jobb eller något i den stilen inbokat. Så härligt! Vill bara fixa en eller två fina krukor till skottet jag fick av Malin för typ två veckor sen och plantera växten. Nu kallar pensionärs livsstilen, sängen!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0