I'm about to loose my mind, you've been gone soo long

Puh, det var längesedan jag var här ju!

I Onsdags var det den 16... Igår (Torsdag) klarade älskling sin "vvs examen", så idag är det ingen lärling som kommer hem till mig, så stolt. De två andra som också gjorde hela provet kuggade på teorin och där är några som Jonas känner som inte heller klarat det. Men man måste ju ha inställningen ATT man gör det!

Så idag hade vi tänkt fira det.. Så vi tänkte TGI, fårse!

I Tisdags eller när det var blev jag förkyld, det värsta har väl inte brutit ut, men jag väntar bara på att det ska ske, tyvärr.. Astma, hostar och är allmänt förkyld. Så igår efter jag duschat slängde jag på mig mina knäppbyxor som jag köpte på Kappahls rea, nej, jag fick dem... De är knäppa, men åh så sköna! och jag börjar vänja mig vid att ha en platt gump framtill, haha. Man får stå lite speciellt så syns det inte så värst. Eller så skiter man i hur dt ser ut, de är balla iallafall.

Hade väl snart tänkt bege mig hemmåt. Käka en isglass, eller två. Slappa i soffan och spana vidare på hur många mil jag körde när jag var ute på min sponsorrunda. Ligger ute med en del bensin pengar. Well well well... Annars vet jag inte vad som händer idag. Nu sms'ade mamma precis om jag skulle med till ekohallen, japps! Tänkte skriva att kläderna bara ska på, men det var det första jag gjorde i morse, skönt..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0