IG i Matte B

Men vadfasen borde det ha att göra med min huvudräkning. Det gick helt galet! Jag fick det till 1425,54 när det miniräknaren (som jag litar mer på) fick det till 2400,00 någonting..... Ah, jag tycker inte om matte.

Men jag måste ju räkna ut hur mycket jag la på bensin när jag körde mina ca 180 mil till Klippan/Ängelholm/Helsingborg i 8 dagar. Så det håller jag på med. Men nu sitter jag i ett deadend. Det är en sak jag inte förstår..


Igår var verkligen kul. Vid lunch, fikade vi inne i stan, sen åkte vi och åt glass med Carro och Theis, sen såg vi fotbollen mellan MFF och HIF, kom hem till mig och åt tillsammans med vår gäst Robert, fixade oss, släppte älskling hos Fat, släppte mig själv hos Mini där även Sara var, snackade och hade oss tills klockan blev elva ungefär... Då körde vi till Gökboet, där vi mötte upp killarna. Körde till Crown, ställde oss i kön, kom in, skulle gå igenom metalldetektorn, ville vi verkligen gå in där? Det var inget folk som passade oss, körde till Slagt, kom in vid 1 halv 2 tiden.. De hade stängt vanliga house/rnb (?) golvet för det var någon mässa, så det var så himla varmt (och samma gamla dåliga "dj" som det brukar). Nej, det var faktist en av de två sämsta gångerna på slagt. Men summasumarum hade jag ändå kul..


Idag blev vi väckta kl. 10.45 av att det ringde... Så käkade vi frukost och sen hoppade vi in i duschen, fy vad SKÖNT. Usch, hatar hårspray, torrschampo, volym puder och allt vad det heter, känner mig så smutsig! Så alla sängkläder har åkt av och det ska på nya rena... Mums.

Efter duschen klippte jag älsklingstånaglar (haha, öe vad äckligt det lät..) och då somnade han, det var vid... tolv-ett kanske, han sover fortfarande nu kl. 15.26.. Idag har vi inga speciella planer, men det känns verkligen synd att sitta inne när det är så fint väder ute, han får nog minsann vakna nu.. Vadfasen ska jag ha på mig idag?



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0