However do you want it?

Sådärjaaaaa. Umgåtts med Mallan, check! ;). Vi käkade frulle hos mig, med thekakor, ägg och sånt dära... Mys! Sen stack vi till mobilia och handlade paket, hon handlade paket, och sen handlade vi ett jätte fint halsband, både jag och hon. Fast jag har kollat lite på det innan, men nu var det på rea, och hittade ett par smaragdgröna kubic ziron (staving?) örhängen, rätt blaffiga, men det är okej ibland, det passar till mina andra gröna smycken. Green is the new black! Eller nått, haha...

Igårkväll träffade jag Carruuu! Vi åt glass på jägers, och hängde lite hemma hos henne innan vi stack dit, sen tog vi en liten runda i stan, har jag redan skrivit detta? Jaja, sne när jag kom hem så bestämde jag mig för att måla spegeln, har jag skrivit det också? Och en fd. svart ram håller numera på att bli vit, har målat den tre gånger nu, och spegeln målade jag ett till lager nu precis. Går så fort! Funderar på att måla om min tv bänk också, frågan är väl mer om det går med tanke på hur materialet är... Men det hade varit fint och fräscht!

Så nu vet jag inte mer vad jag ska göra. Tänkte leta fram alla H&M tidningar jag fått från butikerna och lägga dem fint iallafall... Låter som att jag inte har något liv ju, men vad skönt det är. Jonas sa imorse (när han ringde sitt obligatoriska morgonsamtal vid nio ungefär) "så trött du är på morgonen, vad har du gjort?". Ja, det är såhär det varit i mer än en vecka nu, jag fattar inte! Så det är skönt att ha det lugnt på dagen, det gillar jag!
Fixifix!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0