How could I ever trust you again?

Sådär ja. Första gången på idag som jag sitter ner känns det som, men riktigt så illa har det inte varit, men på Prenad stå man upp hela tiden, iallafall jag gör det, utom när det är frukost och lunch, idag hade jag både och, har inte haft det annars de senaste gångerna eftersom jag bara jobbat på morgonen typ 7-9. Men när jag då jobbade hela dagen så är det rätt schysst att fylla på med lite energi emellanåt!

Igår berättade jag för älskling om vad jag vill. Han verkade lite lagom på, sen utvecklade vi det hela lite, får höra om det är något som skulle kunna funka. Det rör såfall December/Januari/Februari, iallafall någon av de månaderna. Men då gäller det satan ta mig att jobba hårt i sommar! Men jag vill, så gärna!

Idag ska vi på stå-upp, men egentligen hade jag tänkt besöka mormor, det är alltid så mysigt. Även om hon börjar bli glömsk, det senaste typ året jag kommit hem till henne har hon frågat om jag vill ha kaffe, och jag säger alltid att jag är inte är så vuxen än, jag tycker inte om det, och ändå fortsätter hon fråga! Söta mormor.

Ja, jag har även kommit på att jag ska måla min spegel, ja ramen alltså. Nu tjatar mamma att jag ska hänga min tvätt, så det ska jag göra...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0