Grow up.

Imorgon är "vi" bilägare. Igår satte älskling in pengarna för bilen på ett betalkonto. Jag har inte haft tid att flytta över min del till honom (han tog allt sålänge) eftersom jag knappt varit hemma sen dess. Och nu för en liten stund sedan så fixade vi försäkring. Aaaah. Eftersom vi trotsallt fick betala betydligt mer än vad vi var lovade (SUCK!) så är det no hard feelings för att "göra oss av med den" fort. Det enda problemet i det är att jag själv behöver en bil inom två veckor, tom. 1½ vecka! Så samtidigt som det känns kul känns det nervöst. Har börjat kolla runt. En bil för 30' är inte så mycket till bil idag tyvärr, och jag tycker inte det känns så kul att punga upp typ 60-70' för en jävla bil. Speciellt inte eftersom motorcykeln också kostar lite att ha.


Igår lämnade jag in min externa hårddisk. Så glad jag var för att jag äntligen tagit tag i det! De sa att de ringde till helgen ungefär och skulle berätta hur det gått. Idag ringde de, det finns inget att göra åt den, den vill inte ens samarbeta med datorn. Jag vet inte hur jag ska ta det. Egobilder som var typ det första som togs struntar jag fullkomligt i, bilder på saker som är prylar bryr jag mig inte heller om, men födelsedagar och semesterbilder. Främst semester bilderna är det jag känner mest "förtvivlan" över. Det har ändå varit några resor och varje resa har några bilder som man behöver för att t.ex. komma ihåg en fin strand, vacker natur eller vad det nu kan vara. Jag är evigt tacksam att mina thailands bilder inte är därpå iallafall. Men jag och älskling har ju somsagt ändå gjort några semestrar som nu minnes mässigt är helt borta. Om de är någorlunda bortglömda i minnet hjälper ju alltid bilder till att väcka dem till liv. Till råga på att jag inte har mycket hopp kvar för den, så måste jag väl betala några hundralappar imorgon när jag hämtar ut den. Well, hade man kunnat få ut något hade jag gärna betalt flera.


Vi funderar att gå på bio ikväll, fårse, känner mig lite slö. Imorgon har vi planerat ståupp med middag innan. Torsdag är möte, Fredag och Lördag jobb. Jaja, också har jag bokningstelefon/mail under vardagar "som vanligt" igen..


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0