Ett hjärta i berget?

Sådär. Nu har jag slutat för dagen. Har något företag till att ringa, men antingen så tar jag det betydligt senare eller imorgon förmiddag, och det verkar sig blir imorgon förmiddag. Nu ska jag lära mig om hur kontinenter bildas, men kl. 15.05 är det sweet 16, och det är underhållning. Så jag ska mysa ner mig här nu... Sen vill jag till ett H&M, ska höra med älskling om han vill med och vill han inte det tänkte jag höra med Mia om hon har lust, lite tjejtid är alltid bra!

Förresten. Jag och Jonas räknar inte månader (okej, kanske 100 månader är något att fira), men jag räknade lite snabbt på det innan, vi är på 58, nästan 59 månader! Jag kan knappt tänka så långt bak i tiden!

Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0