Could anyone hear me when I scream behind these castle walls?

Puuuh, torkat tårarna.. Såg Gagas video med Maria Aragon "live" i Toronto, fy vad fint det var! Och när Maria får samtalet med Gaga. Lyckliga unge! :) Bra start på dagen helt enkelt.

Igår, igår var aw med alla föräldrar utom mina mammor. Efter aw, körde vi (jag) hem till oss, här blev det mer att släcka törsten med och kagor! Vid halv elva körde halva familjen hem till älskling. Lagom trötta. Jag läste en av mina tidningar medans älskling somnade, vilket jag med gjorde efter en stund. Halv åtta ringde klockan imorse, Jonas skulle iväg på någon fotbollsgrejsvärdssak.. Så jag släppte honom där för mer än en timme sedan.

Idag ska vi åka och kolla på dvärghamstrar. Så jag får stillat mitt begär lite. Ska se om det går att lägga in bilderna på spegel också, och hur ramen blev..


Smack !






         


v. vita spegeln     m. v, målad ram - h, ny ram     h. allmän städning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0