Aaaah.

Igår blev inte direkt som jag tänkt mig, inte alls. Trodde någon skulle vara lite förstående och inte bara tänka sådär mycket på sig själv?. Men jag kan inte ge bort mig själv. Nej, ska det funka måste jag veta vilka linjer som ska följas, det finns andra platser jag kan vara på minnsann. Nej, känner mig besviken, och det trodde jag INTE att jag skulle känna mig. Well well.

Idag ska jag busa till det lite, så jag måste göra en grej nu på morgonen för att det ska gå att "busa". Kan gå käpprätt åt helvete.

Inatt sov jag kasst, vaknade av att jag hade svårt att andas (tog ingen medicin innan jag somnade) så vaknade vid fyra, tog medicin, sen började tankarna snurra kring en grej som jag absolut INTE kan vara av med. Jag minns inte vad summan för detta var, men det var inget roligt iallafall .. Påtal om pengar är det tid att flytta till älsklingskonto nu. Okej, två saker att göra nu på morgonen.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0