"-Äter du inget längre?"

Igår var jag arg, ruskigt arg. Men så är jag, det är inte lönt att vara små arg, lika bra att bli ordentligt lack på en gång. Haha, så jag körde iväg för mig själv, satte mig i solen och läste lite på en bok. Men det var svårt att koncentrera mig. Tillslut fick jag ett sms, "du får förfan svara man blir ju orolig för dig!". Då kan det tilläggas att jag ignorerat 3 samtal på hemtelefonen, 4 samtal på mobilen när jag var hemma och 5 samtal minst på mobilen när jag var borta. Herregud. Jag klarar mig själv utmärkt. Speciellt när jag vill vara själv och tankarna behöver lugna sig. Gud vet vad jag annars kan kläcka ur mig. Tillslut kände jag mig tvungen att svara. Jag skötte det galant. Kan tilläggas.

Pratade med Malin för två timmar sen, herregud vad vi snackade länge. Men det fanns tydligen mycket att prata om. I like! Kanske gör ett sjukbesök senare, det hade varit trevligt. Det hade hon också gillat :).

Vad har jag gjort idag, hitentills då? Innan, imorse nästan, var jag och handlade mat med mamma. Som jag har börjat störa mig på allt möjligt i min familj. Inget bra tecken. Vet inte varför jag varit så grinig senaste heller. Inte grinig som att gråta, mer tjurig.

Funderar på om jag (efter jag pratat med Jörgen och ett företag) ska köra till någon Forex.. Har en del pengar att sätta in. Har en tröja att lämna till Robin också, kanske ska vänta till Jonas slutat. Annars så har jag inte fler ärenden. Fick förfrågan om jag vill jobba imorgon, självklart vill jag det, men ska höra med Jörgen om hur vi ska gå vidare. Men jag vill jobba.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0