Jaha

Ibland tänker jag att man skulle gjort en blogg som ingen visste om, ett konstigt namn, så det inte är slumpen som ser till att man hamnar där. Som ingen vet om. Det är det viktigaste. Så det verkligen blir en dagbok, men internet är ändå internet. Men tänk så skönt att kunna skriva ut allting om man är ledsen, arg, funderar över något eller vad som. Då är det ingen oroan för ifall någon ska läsa det, som kanske inte borde. Men ja, internet är nog inte rätt ställe att verkligen ventilera. Jag har en riktig dagbok kvar, den är gömd på rummet och ja, den står där grejer i. Det var vääääldigt längesedan jag skrev regelbundet i den, den är nog 6 år sedan ungefär. Mitt i en livkris, haha en livskris man hade när man var 14, nej, 14, kan det verkligen stämma.. Ja det kan det, oj vad litet.. Haha! Iallafall, i den uppdaterar jag ibland. Dax att återgå till verkligheten...


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0