Vad gör vi här?

Ikväll körde jag till mcdonalds. Handlade en Flurry och i kön så skrapade jag min trisslott. Precis som jag kunde tänka mig, denna Fredag var piss. Fick min flurry och ställde mig på parkeringen. Tystnad, underbart. Bilen brevid, som står lagom skumt (precis som jag) kör efter ett tag. Bara två minuter senare kommer det en annan bil. En fräsig VW. Ut går en kille som tar upp mobilen/iphonen och jag ser att han har lurar i öronen. Tar upp en cigg. Men undertiden som han gör allt detta ställer han sig och lutar sig på sidan av bilen. Sidan mot mig. Lagom uttittad, eh ja.

Vad gör han där? Haha undra om han tänker detsamma om mig. Det måste ju helt ärligt se jävligt desperat ut att en Fredagkväll kl. 21.00, sitta ensam i bilen utanför McDonalds och äta glass. Riktigt desperat. Åter till killen. Han liknar någon, en blandning mellan tre personer ungefär. Väntar han på någon? Efter drygt 10 minuter kör jag därifrån.


Hem. Slänger av mig kläderna och nu sitter jag här. Ihopp om att hitta på något bättre. Men jag är för slut, för seg. Jag orkar inte ens gå in i duschen. Men jag vet att min kropp behöver det. En varm och sedan en kall dusch. Imorgon kan bara bli en bättre dag.

Nu ska jag in i duschen iallafall. Och komma ut ren och fin och varm och lägga mig i sängen. Det blir nog både tv'n och ett playstation spel som får göra mig sälle.



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0