It's a beautiful day!

I Fredags så fick jag ett fett myggbett i pannan, tillråga på att det kliar har det nu lyckats komma en finne brevdi/under myggbettet, så det är dubbeltrubbel. Visst, myggbettet är det som tar över pannan. Sedan så har jag lyckats få en finne under underläppen, ingen botox här inte. Haha.

Helgen är snart över, men det behöver den inte för min del, denna dagen är hääärlig. H Ä R L I G! Det är sol och jag har nästan inga måsten. Jag måste tanka och jag måste handla schampo, det är mina enda idag typ. NiceNiceNice.

Nu vet jag även, kollade precis nämnligen, hur "lång/kort" håret ska bli. Det ska vara vid bröstet, så ca 5 cm ska bort.

Malin kommer hit om kanske, en timme eller något.. Det blir bra, så får hon följa med mig när jag ska tanka, sen köpa schampo, gooood. Nej. Nu ska jag hitta på något vettigare.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0