Tankar

Om helgen och om allt möjligt som snurrat idag. Det kommer de att fortsätta göra. De värsta tankarna försvinner efter helgen. Jag har nog aldrig längtat så efter att en helg ska ta slut. Den har inte ens börjat..

Förväntade mig kanske något ord. Men det är samma medicin. Det funkar väl bäst så. Så är det. Japp.

Ätit två cheesare idag, känner mig sugen på nachos.. Mm, får se om någon pallar, haha. Jag orkar inte. Är trött, riktigt trött. Har precis kommit hem nästan och bara bytt om. Ska snart lägga in rentvätten och sen ska jag ner och bara mysa. Imorgon är en ny dag, en dag närmre helgen som jag vill ska vara över.. Imorgon kväll är det mat/efterrätt hos Gisa, älsklings farmor. Gullig hon är som ringer Jonas för att höra om jag är nötallergiker. Älsklings släkt är härlig, känner mig så hemma med dem, underbart.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0