Önska mig lycka till ..

Om mindre än en timme är jag hos tandläkaren, då är det dax. Jag ska dit ensam har jag bestämt. Vad ska mamma göra där som gör det bättre för mig? Nej, det är bara att ruska upp sig. Förhoppningsvis så känner jag lika mycket som förra gången, ingenting, förutom att man hör hur det knakar i tanden, det är lite läskigt. Men annars så är det väl en liknande operation. De skär upp huden, sätter en form kring tanden som trycker åt lite, bänder upp den med något verktyg. Alltså, det är verkligen bänder upp den, där är det läskiga. Tanden kan trilla ner i halsen på en.. Hoppas att det inte är så många sugar osv. som behövs, det får jag jätte mycket kväljningar av. Sen syr de väl ihopa hålet hoppas jag. Om det nu blir ett lika stort hål som förra gången, men eftersom tanden är lite "nere" fortf. så tror jag att det blir så. Undrar om jag får tanden i en skttkista igen, we'll see.

Sen ska jag vila lite och senare är det bara på'et igen. Dock gillar jag inte ensamheten. Men det varar förhoppningsvis inte så himla länge..

Nu ska jag ner och äta, kommer nog inte ha så mycket lust för det senare.. Om 45 minuter, iih!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0