Oh, kiss me ..

Tredje dag som älskling är hemma, men detta är mer en piggna till dag. Han sov hela dagen igår också.. Men han börjar kännas piggare nu. Bjöd på frukost från donken imorse, haha. Riktigt romantiskt och ack så dyrt! Det gick på över 100 kr! Men det som jag fick reda på igår.. Ah. Det gör det lätt att det känns lite bättre ;P.

Vi har det så himla mysigt, ligger i sängen och bara kollar på varandra, myser, pussas och kramas. Sånt man bara ser på film .. Älskling var tvungen att lämna mig nu för en liten stund, men han är hemma igen inom tio.


Ska berätta något äckligt jag var med om igår. Har ju stött på en kanin som har pesten... Blind och jag vet inte om den varit döv. Den har varit i vägen och folk har sagt åt mig att slå ihjäl den. Det är något jag inte kan göra. Slå ihjäl ett sött litet stackars djur. Jo, lidande-mässigt borde jag ju det. Men igår hittade jag och Douglas den, den var död. Det hade runnit något från den såg jag på avstånd. Jag trodde det var inälvor och så, som tur var, var det inte det. Operation flytta-död-kanin började. Pga. likstelheten behövde vi två skyfflar, så jag knuffade upp den lilla söta stackars kaninen på Douglas spade. Usch :(. Nu ligger den på gräset och vilar i frid. Det var faktist sorligt ..

Trodde jag skulle drömma något om det inatt, som tur inte. Åh, den såg så fridfull ut, stackars. Hade kunnat gråta en skvätt.


Idag är en slappdag. Skönt. Älskling och jag ska ta tag i hans rum när han kommer hem, det behövs!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0