My heart stops when you look at me,

Jag har några saker jag tänkt länge på att jag ska göra. Om jag lägger upp de här kanske det puschar mig att genomföra dem.


-Ringa och boka tid hos en gyn. jag måste ta reda på vad det är för knuta som gör ont i tid och otid. Jag behöver p-piller också..

-Lämna in min externa hårddisk för spegling om det nu är möjligt, eller att rädda vad som räddas kan..

-Betala bilen!!!  Och fixa framrutan (stenskott).

Kom för ca. en timme sedan hem från tandläkaren, ingen inflammation vad dom sa, men det gjorde lite ont när dem tog stygnen just där.. Jaja. Stygnen är borta, jag har en krater i munnen och jag slipper skölja varje dag med colosorynlydyn eller vad det heter.. Tänker nog bara göra det lite frivilligt, så jag slipper borsta där alltför mycket.

Funderar på om jag ska göra en ordentlig runda idag. Massa flugor i en. Köra in till stan, höra med företag om det går att rädda bilderna på ex. hårddisken och sen köra förbi ett ställe där de förhoppningsvis kan fixa framrutan.


Det snackas politik i huset. Jag är lite sådär kring hur jag ska rösta..



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0