Morgonstund med guld i mun ..

Inatt har jag haft konstiga drömmar. Snea drömmar. Snetändningar. Jaja, jag tror jag har mina aningar varför. Delvis var jag lite nervig att försova mig inför imorse. Besiktningen. Bilen är i strålande skick, alltså helt normalt skick. Inte någonting. Lättans att vi vill köpa bilen, för det är fortfarande inte betald. Eller några papper skrivna.

Efter besiktningen så körde jag och handlade bullar, pappa också, handlade bullar till mig och Mallan som kom på frukost besök. Så vi hade en mysig och lugn frukoststund med guld i mun. Innan tolv så bestämde vi att jag var tvungen att ta henne på en tur i vår fina bil, så vi tog en tripp till mobilia. Hittade fina isbitskuber. Som jag letat efter länge. 79:-. Så onödigt, men somsagt jag ha kollat på de länge och det var halva priset. Så de hade kostat 149:-. Sen rusade klockan iväg och det var dax för oss att komma tillbaka till verkligeheten. Men det blev en bra start på dagen.

Har en lugn stund här nu, så jag passade på att ringa frisören, Fredag kl. 11.30, helt perfekt! Funderar lite på hur kort jag vill att det ska vara.. Har klippt mig "för kort" en gång. Det vill jag inte göra om. Och igår älskade jag min längd, innan idag likaså. Saken är att det växer ju ut ändå ... jag får se. Back to life.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0