Mardrömmar

Vaknade imorse av att älskling pussade på mig. Mysigt. Vaknade 07.09 av att jag grät, storgrät i sömnen och tårarna rann även när jag vaknade. Jag hade en sjuk dröm. Igår så fick Fifi sitt bekräftelsemail att hon kommit med i en dansgrupp. I slutet av mailet så stod det att dem skulle ha dansuppvisning.

Måste varit därför som jag drömde att vi var på ett uppträde av något slag. Mitt under försetällningen (nu är detta drömmen alltså), hoppas massor av katter och kaniner fram från alla kanter, sidor och vrår. De hör ihop med föreställningen. När förställningen är slut får alla gå och leta reda på sina djur, tydligen var Sofie, vår katt med. Jag kunde verkligen inte hitta henne. Vi blev tillsagda att inte gå runt och leta, då förställningen skulle fortsätta. Men undertiden som jag letade så hittade jag massor av döda kaninen och ibland även några katter. Sofie var död. Jag var 100% säker, men det sista som lämnar en är hoppet.

I en annan del av drömmen så är jag mellan min och Mås gård, jag hör hur en motorcykel bränner gummi och tillslut kommer det en kille som kör som f-a-n. Mitt mellan gårdarna! Jag blev fly förbannad och försökte stoppa personen. Tillslut stannar han och jag ser att det är Alex. Ger honom en fet utskällning, han lyssnar inte, jag hotar med att ringa polisen om han inte slutar. Han slutar inte. Jag ringer polisen men hinner bara presentera mig förrens jag ångrar mig. Tackar för deras hjälp och lägger på. Men eftersom jag har presenterat mig så hade de mitt namn. Så de ringde upp hemma hos oss och mamma och pappa bad de att skicka en patrull. VARFÖR drömmer man sånthär?

När jag väl vaknat kom den riktiga mardrömmen. Jag vill verkligen bara att denna helgen ska vara över. VERKLIGEN att helgen ska vara över.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0