Laddar

Igår så var det någon form av möte på platsen där jag befann mig. Jag blev rädd när jag hörde datum och planeringen som skulle flyttas. Så jag har tom. drömt om det inatt. Vart tvungen att kolla det på nätet det första jag gjorde när jag väl vaknat och startat datorn, puuuh. Såg datumet och det funkar strålande. Idag hade jag tänkt ta itu med lite tråkiga papper som ligger och väntar på att bli fixade med. Vissa saker är inte kul, det bara måste göras. Har även ett samtal och något mail att få iväg. Sen ska jag posta massor med grejer..

Igår var en stressig dag, ingenting verkade klaffa rent tidsmässigt. Störigt.. Så kvällen blev STRESS. Men det gick bra och såfort jag kommit hem till älskling duschat och kollade på FpF, lugnade jag ner mig. Även om tankarna kring datum snurrade...

Idag ska jag snabbt hemom bara innan jag ska fixa med papperna. Funderar bara på vart jag ska parkera?! Får inte stå på min egen plats, för den ska målas (med streck), vår vändzon håller på att asfalteras och då återstår bara parkeringar som inte är anpassade för att man ska springa hem och bara byta kläder. SUCK!

Så det är därför som jag fortfarande sitter i älsklings säng i sovkläder. Men det är mysigt. Bara det sättet som vi vaknar på när hans klockor ringer, det är mysigt (hoppas inte Jonas läser detta), fast, älskling, det är jäääkligt skönt att somna om också. Dock är det tråkigt att vakna upp en andra gång, ensam.. Då kurrar jag in mig i täcket och kramar om det istället :). Imorse la han en kudde brevid mig som skulle "simulera honom".

Nej, frukosten ligger där nere på bordet, halvätet.. Ställde mig på älsklingsvåg imorse igen, tänkte att, vafan igår krängde jag när jag kom hem till honom. Ja, jag väger 2 hg mer, haha. Nej, nu skaaa jag ner och äta opp!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0