Kom och hjälp mig ..

Nene, så smaskigt är det inte, även om det kanske borde varit det, haha. Jag var stark igår.. Men herregud, jag känner direkt av ett glas vin! Efter två glas började jag få minskad känsel i fingertoppar och läppar. Det blev nästan ett helt tredje glas och jag vet vilken temperatur det smakar bäst i.

Nu ropar de nerifrån att de handlat bullar (åt mig endast?). Helt underbart, jag är riktigt törstig och ordentligt hunrig. Ja, kan ju berätta om skandalen att orginal max jr inte existerar. En supreme finns det nu, med majonäs och bacon. Majonäsen kunde dom ju skippat och slängt på lite max dressing ist! Fullknökt på Max.

Tack tjejer för igår, myyyycket kul! Men jag trodde helt ärligt jag skulle kunna somna hos Sara, inte för att det var tråkigt, neeerå, lone time no see = lots of talkning! Men kombinationen super trött, ingen mat och vin på det, ja det hör man ju själv utan en ekvation hur kroppen ställer in sig på sleepmode. Och på Slagt hade jag och Mini speeddating, haha. Sen tog hon ju ut mig där alla couples stod och "ta-in-på-hotell-så-vi-slipper-vända-oss-om-och-typ-kräka". Mini, hade du någon hemlig mening med det eller?

Idag ska jag köra Gisa, det är den enda planen jag har, änsålänge. Jo också ska jag duscha någongång och tvätta av sminket. Gjorde konstigt nog aldrig det igår? Sen ska jag hämta äääälskling ikväll. Mysigt! Det får nog bli en påse popcorn på det, fan vad det var gott igår?!

Nej, -BULLAR!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0