jagharingenfantasiförnyarubrikerhelatiden

Idag gör det nästan ont i hela nederkäken, precis i fästena, vid kinderna, upp mot öronen. Om man biter ihop tänderna jättehårt, och håller så i några sekunder, så släpper man sen, så känner man "eftervärken", så känns det ungefär. Och tänderna bredvid gör ont. Eller inte ont, men det känns att dem är lite rubbade..

Ikväll ska vi äta sushi, hemmagjord! Hoppas jag kan äta... Hoppas inte det kommer wasabi i hålet och hoppas inte soyan gör ont. Hoppas inte att ris eller rå fisk fastnar. Hah.

Idag har jag ätit två rostemackor till frukost. Och ett glas blåbärssoppa. Snart ska jag klä på mig och ta tag i denna dagen. En Fredag. Härligt! Funderar på att ringa och boka klipptid idag, inte till idag, nej nej, men till nästa vecka. Fårse.

Inte piggar regnet upp, men tja, det är bara till att stå ut. Idag ska jag ha joggingbyxor, härligt.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0