Inatt sover jag ensam.

Igår var nästan på en heldag med Carro, jag handlade bullar med till henne på morgonen (halv tio) och så hade vi en frukostträff. Sen kollade vi resor... Hittade tre stycken potentionella destinationer/hotell. Så, nu ska vi bara se hur priset tar sig på dem. Det som är skit som jag kom på idag, är att det är svårt att prata i telefon (tänk från mitt håll) utomlands. Ja, den biten vet jag inte hur länge den håller på. Har dessutom frått en förfrågan om den 14 Oktober, så tyyyypiskt! Måste fixa det. Vet inte hur. Ah.

Sen körde vi till mobilia, handlade läsk, körde till homwzone, och slutligen hem till Carro igen. Där tog vi en runda med Zingo och sen begav jag mig hem. Alltså, hem till älskling.. Åt några potatisar sen körde vi in till stan, gick ett varv runt lillatorg och hamnade slutligen på max. Välförtjänta av en gooood burgare. påvägen hem till älskling stannade vi inom maxi och handlade riskakor. Alltså, jag hatade det förut. Bara lukten då... euw. Men nu, helt okej gott :P.

Ah, nu blev jag sugen på andra omgången frukost. Rostemackor med oboy.. Alltså inte oboy på, utan som dricka. Mums. Idag ska jag dessutom gå på pillerna igen. Skönt, så man slipper vara ett vrak.

Funderar undertiden om jag ska göra lite vettiga saker idag. Men jag funderar vidare.. Heh.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0