Goodnight moon

Idag har jag träffat Nicole, hon kom hem till mig så hade jag handlat bullar. Det har blivit många bullar den senaste tiden, men dom är ju så goda! Och frukost sällskap är alltid trevligt, speciellt när det är en person man tänkt mycket på!

Strax innan två körde jag hem henne (det var bådas beslut!) och så hämtade jag älsklingen. Han fick gå från jobb idag, han är sjuk. Så körde vi till hans tandläkare dit han hade tid till 14.15. Strax därefter var han klar, borrad och lagad. Men det är inte så hemskt som det låter.

Körde hem till honom och har varit här hela kvällen, sitter i hans säng nu. Han har varit dålig hela dagen så vi har mest legat i hans säng, så har han sovit. Myst. Jag bjöd honom på tanken att jag ville bjuda honom på mat på lilla torg, men han ville inte. Då är man sjuk! Imorgon stannar han nog också hemma.

Imorgon ska jag iväg med Mia och gå på något klädesparty eller vad det var, haha vi får se. Vi är lite konfunderande över vad vi ska ha på oss.. Iallafall har familjen Ljung fått upp spegeln nere i hallen, skönt! Nu kommer man bli paff när man ser sin spegelbild, men har liksom letat efter den i ca 1 månad och nu helt plötsligt kommer där att vara någon som kollat tillbaka på en.

Innan hände något som jag stod emot, duktigt Vivi, men jag har "retats" resten av kvällen. Why? Förstår inte varför det blir så. Wellwell, time will tell.

När Nicole berättade en sak idag slog det mig att det bara var ca 6 månader sen. Jag vet inte hur jag ser tillbaka på det, med ilska eller ledsamhet. Jag vet iallafall bara att jag är galet tacksam för min älskling. En bärande pelare när resten av palatset föll. <3


Med det avslutar jag kvällens skrivning, antar att det är dax att krypa ner på riktigt brevids honom, min bästa.

Ah, nu kom jag just på att det är Måndag, hoppas det inte är stjärnklart ute.. :(




Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0