Försökte att nå dig igår

Igår var verkligen en tråkig dag. Jag gjorde inte något vettigt. Inte mer än att jag duschade och tog bort stygnen. Hela dagen var jag som en zombie, vid datorn. Så tråkigt. Men när ingen annan är "ledig", och man inte pallar ta sig någonstans. Vad är hoppet för en då?

Hittade lite grejer jag vill beställa från Nelly. Jag, beställa? Ja, det verkar inte bättre än så. Ett halsband, en transparent blus och eventuellt en nice t-shirt.

Jag har typ bestämt mig nu med håret. Eller jag vet hur jag vill ha det, men så "kort" passar jag inte i. Mitt hår nu är gräsligt långt. Såg det igår. Plattade nämnligen till det litegrann. Gud. Det ska av några cm imorgon kan jag lova. Funderar på att köpa schampo och inpackning/balsam då också. Men notan lär såfall hamna på fyrsiffrigt, det kommer kännas galet.

Igår lurade Jonas mig. Fast det var inte så att jag blev glad precis. Verkligen inte, det var taskigt. Så han hade väldigt dåligt samvete när han kom hem, det kunde han gott, och jag utnyttjade läget. Det blev väldigt mycket mer kli/mys på ryggen än vad det brukar bli. Jag brukar alltid tänka att jag ska ge igen. Men det är svårt, älskling, varför är det alltid jag som blir sur? Blir du aldrig besviken på mig?


Har ätit en ordentlig frukost hos älskling nu för en stund sedan. Finns ingen direkt att bege mig hem för (sålänge batteriet håller sig på datorn). Så det är rätt mysigt att bara ligga här och slappa. Idag ska jag använda gamla bettan iallafall. Hon behöver bränsle och det är ju inte så kul. Men det måste göras. 300:-.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0