Fniss

Idag har allting gått väldigt bra, rättare sagt, jag har gjort en del bra saker. Saker som gör att hjärtat känns lättare. Saker börjar lösa sig även för fröken Borg.

I Fredags, hör och häpna. Hämtade vi VÅR bil, älsklings och min bil. Jag inledde helgen med att äta hemmagjord sushi som mamma och pappa gjort. Det var så gott! Pappa och jag hämtade min och älsklings bil från älskling. Vi tog ut mitt bilbatteri från min egen bil, Skodan, och tog av det för laddning. Sen åt vi gooooooood sushi, hela familjen, vi ett och samma bord. Så mysigt. Sen slappade vi i en kvart, innan jag och pappa gick ut och lagade däcket på nya bilen, självklart hade det fastnat en skruv som höllt på att göra punka på däcket.. Så det hjälpte pappa mig med. Sen hämtade jag älskling och Henke i stan, körde en packad Henke hem medans älskling och jag fortsatte mot Jonas.

Minns inte vad vi gjorde Lördag-dag. Ah, på morgonen, KLOCKAN NIO, spelade jag, pappa, Mia och Chrille badminton i en timme. Förstå träningsvärken!! Jo, sen städade vi bilen, invändigt. Så fin blev den. Eftermiddagen var lat, så lat att älskling fixade bort fula dekaler från bilen. På kvällen fick jag ett kort men dock, utbrott. Haha, trött och insåg att klockan tickade på. Och jag var fruktansvärt sugen på lösgodis. Coop -stängt. Maxi -öppet. Tacka gudarna för det.. Handlade nästan ett kilo lösviktgodis, så mycket har jag nog aldrig handlat. Chips, dippa, rubbet! Hem till älskling, duschade och sen ner framför tv'n med chips-påsen.. 

Söndag, igår, ingenting planerat.. Det var skönt. Igår fastslog min fasa dock. Det måste vara en inflammation där tanden suttit. Det är två knutor som inte är speciellt behagliga, på varsin sida om ett av stygnen. Bättre än så är det inte.

Imorgon ska jag besiktiga bilen (bokade tid idag) och på Onsdag ska jag ta bort stygnen. Jag har fortfarande inte kommit till skott med att boka klipptid, så eftersom denna dagen verkar bli en riktigt bra dag så ska jag försöka ta tag i det också. Och så ska jag ringa Petter. Puh. Visst låter det som om det är ordning i mitt liv?


Smack !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0