Dracula?

Jag har varit klistrig av blod på läpparna, men bedövningen har släppt och jag har åter känsel i munnen, underbart. Även om jag känner att det inte känns underbart på själva stället. Jag vågar inte känna med tungan. Jag har inte öppnat munnen och kollat heller. Det enda jag ätit idag är tre rostade mackor, så jag är så jävla hunrig. Men jag vet inte hur jag ska kunna få i mig någon mat, och att borsta tänderna sen, no way! Jag smakar fortfarande blod..

Tog ett varmt bad när jag kommit hem, så jag är sådär lagom mysigt varm. Sitter med mina duntofflor på också, ännu mysigare. Nu ska jag ner och hämta en youghurt, jag måste äta något. är så jääääkla sugen på en toast från mcdonalds, eller fler rostmackor, men det har jag inte en aning om hur det skulle gå till......

Älskling är och vaktar matchen, men han kommer hit sen, åh. Mys.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0