Are you callin' me darlin'?

Funderar på om jag ska ta en runda till H&M idag, de hade lite fina underkläder. Men samtidigt känns det så onödigt. Det är bara för att jag ska fördriva tiden på något sätt... Mjaja.

Har bokat in skånedjurpark Söndagen den 3 okt med Nicole idag iallafall! Nu på Söndag så ska jag köra Gisa till Operan. Ja. Det är väl det. Haha. På Tisdag ska jag på något event med Mia. Det är så dagarna ser ut. Imorgon ska jag hem till Sara så ska vi ut sen är det tänkt. Fårse hur jag ska komma hem bara. Men det löser sig säkert. Annars får jag i "värsta" fall ringa Mehdi.

Ah, nu gör jag många grejer samtidigt! Har iallafall fått iväg två grejer som jag tänkt på. Nu har jag bara mitt eget, heh. Ah, massor saker fixade, jättebra!

Har en gräslig träninsgvärk i vaderna, wtf har jag gjort?

Hade gräsligt svårt att somna inatt. Sängen var tom och kall. Och detta var första natten ... Men detta går fint. Well. Snart är det dax för andra omgången frukost igen tror jag.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0