Alla jobbiga tankar är över, nästan ..

Ingenting försvinner för alltid, men måååånga saker har idag löst sig, riktigt riktigt bra. Jag är glad att jag har dig älskling, tidigt i uttan!

Jag vaknade halv fem, lagom nervös. Jag har varit vaken sedan dess och detta känns som om det är första gången jag sitter ner idag, känner att det kommer att bli svårt att gå ut till bilen.

Något som jag funderat på i några dagar är ifall jag ska klippa mig, ska rådfråga med Jonas, det är ju trotsallt han som står ut med mig mest. Det är jättefint att ha långt hår, men .. We'll se. Såfall bokas det tid på Måndag.

Jaja. Vissa andra "sagda" saker ekar. Påminnelser emellanåt. Jag vet inte om de är bra eller dåliga. Nu ska jag bege mig hem, duscha och bli riktigt nice.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0