All the right things

Jag är alltid snabb, snabb att dra förhastade slutsatser, snabb att bestämma mig om något. Så nu känner jag snabbt en bra känsla. Får vi se hur länge detta varar. Förhoppningsvis till samma period nästa år. Jaaaapp bra kan det bli! Om det inte blir så bra, haha, får jag väl komma på något nytt..

Älskling är sjuk idag igen, :( det tråkigaste och jobbigaste är att han inte kan säga direkt vad som känns fel. Så nu bara sover och sover han, hoppas innerligt att det inte är något allvarligt, eftersom han kännt sig dålig så länge, faktist. Men, han är väldigt mysig att kramas och mysas med när han är trött hela tiden ;p. Om man nu får passa på att utnyttja tillfället, sry darlin'.

Ska strax bege mig hemmåt, för här blir minsann inte många barn gjorda. Vill hem och fixa lite grejer. Och ta fram kläder till ikväll. Håller på att försöka lösa kvällen också. Så det blir lugnt och skönt för älskling, man får iallafall göra ett försök, annars vet man inte! Men, han hade faktist sagt att han skulle..

Well well. Nu är det dax att packa ihop mina grejer som ligger över älsklings golv, tillsammans med allt annat crap han inte städat undan. Ja, det ligger allt möjligt framme om jag ska vara ärlig.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0