All the right things

Jag har ringt samtalet och Söndag kommer att bli spännande. LIte nervös men samtidigt så nyttigt. Synd kanske att det sker så pass sent på året bara. Snart måste jag börja unna mig saker. Saker som sporrar en. Jag har haft väldigt många tankar/belöningar inför denna sommaren. Men ingenting har hänt. Jag lovade mig själv en ny mc hjälm (jag har kört mc 3 ggr detta året!?). Det senaste "lite finare" jag vill ha/köpa är/var en Barbour jacka. Ingen jacka köpt, iförsig för att det inte funnits i rätt storlek och närmre 4.000:- är lite väl saftigt för mig, för en höst jacka dessutom. Men ändå. Det jag minns som jag köpt detta året är mina gympa skor, och den gröna silkesskjortan inför Jonas någontings bröllop. Det är vad jag kan minnas att jag "lagt" något på. Annars är det bara småstrunt. Antar att det bara är att slå hål i saken direkt!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0