073-11-skjut-dig-själva

Inatt sov jag så jääkla gott. Satt nere med resten av familjen och kollade klart på fotbollen. Efter att jag badat. Åt en youghurt, tror "aldrig" jag ätit något så gott, jag var riktigt hungrig. Så när jag insett att det gick bra så åt jag lite till ... Mums! Gick upp och la mig och slocknade direkt. Vaknade inte ens av att älskling kom hem inatt, utan jag märkte av honom när jag la mig bakom och kramde om honom. OCH att jag låg på kinden, alltså den kinden som dom dragit ut tanden från. Idag har jag inte tagit en enda värktablett och det känns inte heller som om jag kommer behöva det. Skönt!

Igår tog jag en värktablett för barn mellan 25-40 kg (nej, där är jag inte), vid kanke... två någongång. Sen tog jag en likadan på kvällen innan jag hoppade i badet.

Idag har jag haft finbesök av självade Caroline, mysigt! Så vi satt bara och snackade ett tag. Jag åt källarfranska till frukost, kan inte/vågar inte tugga något, så fick svälja småbitar hela. Men det gick finfint. Strax efter 11 begav hon sig.

Jag har fortf. inte bokat klipptid. Kommande veckor blir inte som jag tänkt mig. Inte alls lika lugna. Det är grejer varje dag.. Bara det gör mig stressad.. Att allting ska bli bra, perfekt är nästan omöjligt nämnligen.

Nu tänkte jag ta mig iväg och handla tvättmedel och läsk, funny.. Men desto mer nu, desto mindre sen. Trodde jag och älskling skulle ha en myskväll idag. Känns som om vi inte träffats på länge, bara han och jag. Men han ska iväg med Petter, den jäklen.. Jag ska iallafall ta det lugnt!


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0