Vuxen-bekymmer

Idag har jag tagit ett klokt, iallafall vuxet beslut. Jag behöver inte de svarta skorna. Jag ska lämna tillbaka dem idag. Vet ungefär vad jag vill ha istället. Nej, jag måste självklart inte handla andra skor, men det hade ju varit trevligt.. Har fixat vad jag skulle idag. Så jag är "ledig" nu. Precis som om jag inte varit det hela dagen..

Samtalade med Mallan innan, trevlans, det behövs få uppdateringar emellanåt.

Duschat idag, så nu fick det bli lite lockar i håret, har varit platt och flätat-lockigt så länge nu. Men funderar över om mitt värmeskydd verkligen fungerar som värmeskydd eller om det bara gör golvet halt? Det finns mycket som man borde investera i bättre kvalité men pengarna känns onödiga. Inte sant?


Längtar tills älskling slutar, så vi hittar på något. Vi ska leta upp och se om vi kan hitta Hilfiger-jackan här i MLM eftersom det är väldigt osmart att handla dyrt i KPH när det ev. (och förhoppningsvis!!) finns i här. Jag har inte berättat att jag impuls kom på vad jag vill ha för "clutch".. Kvällen innan vi körde blev jag kär i LV. Rättare sagt i bilen på väg hem från Ullared när jag spanade in deras hemsida.

För ca två-tre år sedan åkte jag och mamma över till KPH för att jag skulle handla en LV. En liten väska, med långa band, ungefär som min gaaamla lilla svarta. Tyvärr hade dom inga långa band hemma och att ha korta band. Det är så fel. Tänkte precis skriva en elak jämnförelse, men håller den för mig själv.. Men eftersom inga långa band fans hemma blev det ingen. Det var en dyr väska i sig för volymen=priset. Det känns himla fel att fråga priset i en sådan butik och det är inte så att det finns lappar heller..

Egentligen, var ju från början den enda orsaken till att vi skulel gå in bl.a. där och G för att vi skulle kolla skärp till älskling. De hade snygga, men där var detaljer som var mindre fina i hela sammanhanget.. Haha, i sådana butiker hittar man väl alltid fina grejer..


När jag ändå är inne på saker som är lite dyrare än normalt.. Så stod det en sådan Audi som jag kan tänka mig utanför vårt hotell. Jonas sa att den låg på ungefär 300'-400'. Hade varit helt okej i 20 års present.. Missförstå mig inte, vår Volvo (host-vår!?), är fruktansvärt fin och jag är stolt. Men vi har fortfarande inte betalt den och det suger, jag kan inte sälja min gamla bil eftersom man vill inte behöva vara efterklok.


Finns inte älsklingsjacka här, och vi får köra över till DK ska jag nog snurra in mig i LV. Har iallafall fått mig en prisbild nu, inte så farligt som jag faktist trodde. Hoppas inte älskling hittar jackan här.. Haha, får man vara så ego? Jacka var skitsnygg älskling, men för vår bådas skull ... (;


Smack !






Goodbye my lover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0