Vem har tid att filosofera?

Berättade inte 100% att jag lämnat tillbaka skorna. Det känns bra, dom var jävligt snygga, men det var allt ;p. Sinnes opraktiska och sinnes (smal) klack. Mina gympadojjor funkar bra dom.. Haha.

Följde som sagt med mamma och pappa till IKEA för frulle, mysigt. Sen körde vi runt och letade billig bensin, ja det är så det går till när båda ens föräldrar är arbetslösa! Hahaha.. Vi körde även runt och letade efter en speciellt sort mal. Alltså mal till akvariet som äter upp allt grönt äckligt. Åh. I en djurbutik vid Lorensborg hade de tre söta dvärghamstrar. PAX! Dom hade en grå med silvrig rygg och en vit med brunt och en brun med vitt. Jag hade kunnat köpa dem alla, på en gång! Och låtit dem sova med mig. Kaninerna var också fruktansvärt söta.

Men Jonas hade blivit galen på mig, tyvärr. Älskling, vi struntar i barn och såntdär och har dvärghamstrar, kaniner och katter! Så mysigt! Jag hade gärna haft de, men då hade jag väl fått vara ensam också..

Igår handlade älskling vin, mums. Så vad händer i helgen? Fredag? Lördag? Söndag? Kanske ikväll?


Nej nu ska jag och Carro impulsträffas :D.




Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0