Utkast: Okt. 18, 2010

Puh, jag nästan drar mig för att skriva om helgen.. Haha. Tänker på allting bara ... Alltså jag har haft en underbart helg och jag vill ju inte utelämna något. Iallafall, jag tar det så smått..

Fredag-dag spenderades på Ullared med familjen, jag gick plus 100:-, hur man nu kan göra det.. Mormor sponsrade oss alla med 200:- var, och mamma chivades med att sålänge jag bor hemma behöver jag inte betala hårinpackning osv själv. Mamma var penga-ansvarig över "mormors" pengar, så den historien. Försökte hitta något inne på gekås till Jessie. Men det var en riktig tråkig omgång.. Iallafall så hittade jag en jättefint smyckesplånbok, som är perfekt att ta med när man ska ut och resa (det ska hon snart). Hon verkade iallafall som om hon blev väldigt glad. Goodie!

Haha, nu kom jag av mig lite.. Ullared tog ca 3 timmar. Själva varuhuset, sen hade jag ju min lilla tid i guld/silver huset. Sen körde vi hem, då jag och älskling körde in till stan, Zara. Skorna fanns kvar, ett par i min storlek. Lucky me. Jag köpte dem och har en månads öppetköp/retur, vet faktist inte vad. De är så jäkla snygga, jag kan gå i dem, men det är ändå något... 

Förresten handlade jag dom svarta jeansen i Tooorsdag, kan det ha varit så? Dem från H&M. Så jävla snygga. Och ångrar inte en sekund att jag tog den tajta storleken, grymt snygga! Valde mellan två storlekar, de skulle töja sig lite, men samtidigt krypma ihop till samma storlek som dom var från början när man tvättar dem. Ah, tror nästan det är mitt bästa köp, någonsin. Invigde dem of course redan på kvällen, alltså lagom till Jessies tjejmiddag/utgång.

Iallafall, fortfarande Fredag "kväll", vi körde till mobilia för blommor och vin, älskling handlade en ny sort, super god, godare än Relax! Provsmakade den när jag kom hem. Var hemma någon minut innan 18.00, skulle vara hos Jessie 18.30, haha, jag hann inte dricka vinet lugnt och sansat, det blev att slänga i sig det sista när klockan var 18.35! Älskling körde mig till henne och jag var inte den enda som borde ha en klocka klistrad på armen ;P.

Vi hade hur kul som helst, jag var seg.. Haha. Och blev segare. Väl ute iallafall. Kanske ska säga efter omständigheterna kom vi in på HIPP, där Sara och Mia var, och hade varit ett tag. De var där inte så länge efter vi kommit, men hade verkligen kul senare. Gick in på Miloo idag och kollade de två senaste gångerna vi varit ute. Vilka sköna bilder.. Haha.

Hur själva helgen-helgen har varit får jag ta i ett seperat inlägg, när älskling lagt in bilderna från mobilen, ingen av oss fick med kamera, hade jag vetat hur fint det var hade jag inte ens tvekat på att ta med den.. :(.

Slänger in lite bilder från alltmöjligt, allt-och-inget!



Smack !

 



I princip det jag handlade på Ullared, + strumpor till älskling och Jessies paket
(snusklubbor, pingvingstänger, daim, huvuvdmassör, skidstrumpor, kalender, kam, pincett)




Skorna
(Zara)




15/10




9/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0