Tankar

Idag har jag några smågrejer jag vill göra.  Men jag har tänkt lite...

Jag vill egentligen; Efter kl. 14 iväg och handla brallor och skorna från Zara.... Och en present till Jessie.

MEN; Eftersom vi ska till Ullared imorgon BORDE jag hålla lite i pengarna idag. Dock, det enda som håller mig är att present till Jessie kan jag säkert hitta bättre på Ullared, men om jag INTE gör det, är jag i djup ..

OCH; Eftersom vi ska till DK i helgen, hade det varit ball att handla något där host-jeansen och skorna-host. MEN, om det skulle visa sig vara dålig kvalite, är det tråkigt om man köpt det i dk. Men ja, där är hela min tankegång. Också vill jag baka lussebullar, men det får jag göra ikväll, och hoppas att dom är klara lagom till Robinson och sen måste vi sova här inatt, eftersom ahh, vi ska köra hemmifrån innan sju, eller sju ;P.

Igår städade jag faktist undan det mesta, dammsög gjorde jag också. Hm, tanken slog mig att jag kanske ska skriva en inköpslapp till imorgon, fast, det känns inte som om man går så mycket efter en sånn ändå, och det är inte spciellt mycket som jag faktist behöver.. Haha. Men det trevligaste är nog att vi åker hela familjen! Jag, mamma, Fifi och pappa!



Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0