Let me

Nu kollar jag fler resor, har trillat in på Mauritius. Ser inte helt fel ut heller.. Men för ca 1h sedan så hittade jag resor till Alperna. Till helt ok pris, ungdomsresa och bra by! Älskling kommer hit såfort han vet vad det är för läcka (läcka!?) de har fått hos sig.. Då ska jag jäklar visa honom :D.

Annars? Jag har träffat Carro idag, vi åt glass på lillaglassfabriken. Men mjukglass maskinen var nerstängd för säsongen.. Så jag bad att få smaka på en ny sort, saffran! Den var ju som gjord bara för att knuffa på mig, nu har jag köpt hem allt jag behöver för att göra lussebullar. Underbart! Ehm, tillbaka till glassen.. Muums! Sen gick vi en liten runda i stan. Gud, om man bara varit sådär lättköpt, då hade man kunnat göra av med mycket pengar, haha.. Testade ett par riktigt snygga skor inne på Zara, som jag fortfarande tänker på... Suck! Ingen av oss handlade något i stan iallafall, duktigt. Eller jo, godis, hahahaha!

Hade tänkt baka lussebullar ikväll ju, men det pallar jag inte. Kanske imorgon ef.m. Funderar helt ärligt på att åka till Zara och testa dom dära skorna. Sen så vill jag gärna få tag på ett par byxor/jeans jag hittat på H&M som är grääsligt snygga. En snygg topp, så hade det varit en ultimat outfit. Men skorna, även om de var gräääsligt höga, och för att inte glöma nämna sjuktligt snygga, även rättså bekväma. Nej, de måste testas en gång till. Höga skor är bra för mig, iallafall träningsmässigt. Haha. Kan iallafall lova att med dom skorna behöver jag inte oroa mig för snön osv. som kommer (snart?) för då är jag två meter ovan marken ... We'll see. Jeansen är så mycklet mer behöveliga!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0