Om det uppstår något problem, säg till så kan jag hjälpa

Har en äcklig karamell som jag sugit på för länge. Betalningen hem. Har dragit ut på det så länge att jag nu ligger en hyra back. Alltså 6.000:- hejdå. Pappa kom in på rummet och la en lapp hur han ville ha betalningen, vad han skulle ha in på kontot, vad mamma skulle ha in på kontot och vad de skulle ha kontant. Haha. JAG LÄNGTAR EFTER NOVEMBER!!!! Då kommer vår deal inte att gälla längre, så jag är ändå rätt glad, det hade ju lätt kunnat va värre. Men det är ju så tråkiga pengar.. Men det känns ändå bra så.

Idag blir nog en lugn dag, precis som alla mina andra dagar.. (; Men, jag tycker att jag fördriver tiden rätt så bra, igår var det renhållning på hög nivå, tvättade soptunnor, haha! Passade även på att tvätta andra nödvändigheter eftersom högtrycksmaskinen ändå var framme..

Har fått jobberbjudande från Look Media. Tisdag och Onsdag nästa vecka. Måste tänka lite hur det går ihop.. Såfall kan inte älskling och jag ha vårt mys på Onsdag för det första ...

Igår gjorde jag aldrig någon brakar frukost. Så idag hade jag tänkt göra scones, så himla sugen på det och blåbärssylt på! Japp, raka vägen ner i köket nu.


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0