Take a bite

Igår var mys, bio var trevligt. Det borde definitivt vara plats till fler sådana dagar. Men hela övriga dagen igår...

Hämtade älskling inatt, full och glad som han var snackade han på om allt möjligt. Han somnade fort när vi väl kommit hem och som han andades, jag knuffade på honom flera gånger för det var så högt att jag inte kunde somna!? Hahah.

TRÖTT imorse när han började knuffas (tillbaka?). Dax att möta dagen....... Igår startade inte mitt bilhelvete. Så inatt blev det laddat. Tack vare Jonas eftersom min far bestämt sig för att "nu är det DIN bil och DU får fixa det". Tack så mycket. Så nu ska jag ut och skruva i det. Sen ska jag sälja bilen. Förhoppningsvis kan jag få in en annons redan idag. Har jag otur nu, får jag åka och köpa ett nytt batteri för ca 700:-. Så ja. Det finns fan inte mycket att vara glad över.

Well. I guess I'll be back, and if I don't...



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0