She likes my black LV

Men helt ärligt, hur mycket reklam finns det på Spotify egentligen!? Och nu när jag ändå börjat klaga måste jag lägga in min åsikt om msn live essentialialias. Eller vad det heter. Självfallet är det inte många som läst msn live, men måste man då ha det med på msn listan, en hel extra ruta!? Jag hittade en knapp som tog bort live uppd. tacka för det! Haha.
Nej nu ska jag städa undan på rummet, akta min fot och sen ska jag bjuda mamma på falafel tydligen? :)

Igår var jag och träffade Mås och de andra flickorna, treeevlans.

Igår betalade jag även hem, såklart, efter att jag fått pengar för bilen, haha. Men samtidigt, så är det inte mer än rätt, jag fick bilen från början.

Och påtal om min rubrik, inte för att den brukar vara speciellt verklighetsanknuten, så sa mamma för ett tag sedan att jag kunde ju önska mig plånboken i julklapp. Och älskling sa, får ta det från början nästan, han tycker verkligen jag sa sluta bita på naglarna, så sa han att när jag slutat så borde jag få en bra belöning. Hehe, tankarna föll direkt på plånboken.. Men det får vi väl se när jag slutar bita. Inget illa menat älskling! Duvet..


I går var det nog, så fick jag se något jag inte borde, så jäkla störigt. Var tvungen att kolla efter idag också. Och ja, jäkla crap. Meeen, time will tell.



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0