Såhär mycket tid har jag en helg.

Måndag, MÅNDAG! Jag vill inte, Måndag. Jag vill Fredag ef.m. pga. många anledningar. Dessa kan jag inte nämna här, det hade förstört spänningen. En spänning jag klarar mig fint utan. Jag har en del oros-moment som jag sitter i. Det är riktigt tråkigt och mentalt jobbigt. Även om jag jobbar för att de ska försvinna finns det inte någon direkt medhjälp. Fastän det är det enda rätta. SUCK! Och alla har väl själv suttit i den båten att om A inte löser sig, så faller B och C brickorna också, domino effekt. Och det gör att man mår sååå bra. NOT. Jag tror knappt ens jag nämnt oron för Jonas, och då kan jag tillägga att han vet allt och mycket mer om mig. Well, en grej har jag. Men som sagt, domino effekten.

Helgen är ett avslutat kapitell. Nu ska jag klä mig och därefter göra ett tråkigt samtal. Vissa saker måste göras och detta måste jag få gjort. Sen ska jag gå i skogen med Carro och Zingo, fågelkvitter, mys!



Smack !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0