Mornin'

Älskling berättade för mig vilken modell bilen är av. Jonas hittade en jättefin igår ...... 290' ... Den är grymt snygg. Synd att man inte varit väldigt ordentlig och sparat på bra, fast, sådär mycket hade jag nog aldrig kunnat spara ihop på mina levnadsår, utan arbete dessutom!

Påtal om pengar fick jag en överraskande uppvisat idag när jag loggade in på internetbanken. Alltså inte seb kontot för det är "oroväckande tomt", utan ett annat. Lite mer än vad jag trodde. Tänk om man haft ett större kapital, och kunde livnärt sig på det. Dreams.

Vi hittade inte älsklings jacka igår. Jag har faktiskt dåligt samvete över det som jag skrev, för Jonas vill verkligen ha den. Den var riktigt snygg på honom (ochgräsligtdyyyyr).


Nu ska jag byta om, så ska vi till Ikea och äta frulle. Det var nära att mina päron köpte restresa igår, vilket skulle betytt att dom åkt idag, att de suttit på ett plan just nu! Så för att göra lite semester stämning här hemma, så blir det pannakagor. Nu har jag inte tid att sitta här...


Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0