Lite skakigt

Måndag morgon. Men jag har iallafall en sak som är så skönt, sedan förra veckan. Sen att jag har "tusen" andra grejer som är så ostabilt att det inte ens finns molekyler till dessa är ju tråkigt. Men idag känner jag på mig kan bli en riktigt bra dag.

Började dagen med att vakna 8.30, skönt! Sen körde jag hem och här tog jag el lussebulle, status om det är att efter en vecka nu, har jag ca 5 st kvar av sammanlagt 35+. På bara en vecka är nästan alla slut, jag blir deppig. Fast jag har bara ätit max 3 om dagen (okejdå, inte första dagen..).

Ska strax bege mig ut till min gamla bil, köra till pappas garage oc damsuga den. Sen ska jag köra förbi ett ställe och hämta lite papper. Och även mina regnkläder, så ska jag köra och tvätta bilen utvändigt. Därefter blir det fotografering och förhoppningsvis slutligen blocket. Men jag är lite osäker om detta ska ske. Iochmed andra saker som händer i veckan.. Jag vill inte stå ensam om man säger så.

Sen ville mamma åka och handla kattmat, så det kan jag likagärna hänka på. Mat för veckan handlar jag och älskling själv, börjar det att förstås vad som händer?

Och sen är väl klockan lagom till dess att jag och Fifi ska köra till farmor i S själv. Ha lite mysig tid med henne. Men nej. Nu är det väl snart dax att ta tag i vad jag sa att jag skulle. Typ, NU! -Ready -Set -Go!



Smack !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0