Jasså man ska ha en rubrik också ..

Idag har varit en blandad dag, både händelsemässigt och självklart sinnesmässigt. Jag tror att jag är en person som påverkas mycket av händelser och byter ofta skepnad, haha kanske inte skepnad rakt av, utan humör efter vad som händer, jag är kvick och går inte saker jag vill lika snabbt, ändras mitt humör lika snabbt som jag får ett nej eller saker går emot mig.

Idag har många saker varit "jobbiga" och gått "emot" mig. Jag kan som vanligt inte nämna vad här. Men jag har löst problemen på bästa sätt, imorgon ska jag fortsätta. Mitt rum är iallafall någorlunda städat och det hjälper alltid mig att inte bli extra snurrig. Måste ha en städad miljö för att även huvudet ska vara klart.

Imorse, eller var det igår? Strunt samma. Såg jag att toppen jag så gärna vill köpa var slut, igen. Då bestämde jag mig att fixa e-leg och köpa den om den nu skulle lyckas komma in igen, no matter what. Nu lite senare på dagen fick jag ett mail att det kommit in i min storlek. La den i kundkorgen och försökte fixa e-leg, men vilket jobb! Lyckades inte tror jag. Så hörde med älskling om han vet hur man betalar fakturor. Så nu är den hemklickad och en mössa till älskling. Underbart! Jag lever lite på rosa moln och klädseln på Lördag känns gjuten.. Hehe.

Förresten, idag när jag städade mitt rum hittade jag linnet som jag köpte för mer än en vecka sedan, kvar i påsen med lappar och allt. Dock har det gått för lång tid för att lämna tillbaka. Jaja, haha. Lär väl hitta något användningsområde. Men nu måste jag hitta en snygg bh att ha under blusen jag beställde och linnet som jag blir tvungen att behålla. För någon dag sedan så handlade jag en ny jacka. Idag tankade jag bilen. Behöver jag tillägga att mitt konto är ca 6.000:- "tommare"?! Dock är det med mer än halva betalahem delen.. Men ändå!!

Påtal om pengar så har jag iallafall lyckats boka in jobb till imorgon, LM. Det kan behövas i kassan, men frågan är vilket skjut det ger.. Om inte, så iallafall lite omväxling för min lathet ;). Påtal om det borde jag söka jobb. Uh. Nu ska jag sluta skriva och ner och käka pannkakor. Och om det inte märkts än, så är jag för tillfället på bra humör!


Smack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0