I'M NOT THAT DESPERATE!

När man köper något så kan man enkelt säga "jag har blivit med...", men när man säljer något, vad blir det då? "Jag har förlorat..."? För det stämmer iallafall inte, "idag har jag med nästa 5000:- rikare". Alltså, jag har fått sålt min fina bil. Fast faktist har det inte varit MIN bil någongång alls, för den har varit reggad på pappa. Men jag fick den iallafall av mamma och pappa. Nu är vår stund tillsammans över, och det är bittersweet. Tack Bettan för alla våra fina stunder!

Idag har någonting lossnat, jag har fått någontin bekräftat som både gör mig nervös och lättad. Men det är ett tag kvar, och det är faktiskt inget som rör mig personligen, men jag är ändå involverad.

Ehm, pappa tyckte jag skulle betala hem nu när jag fått pengar... Haha. Han vet inte hur tomt mitt konto är!! Fan vad jag låter desperat. Det måste upphöra någon gång, right?



Smack !








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0